Monday, February 9, 2009

Skanstullsbron - javisst!!




8 comments:

Anonymous said...

Wow :)

Anonymous said...

Ursäkta mig om jag stör mitt i stickandet, men jag bara überdüberälskar eran blogg och det ni gör, ni är så extremt coola (hatahatahata ordet coolt, det är så ocoolt, men vad ska man säga?) Ni blir uppmärksammade i min blogg inom en snar framtid skulle jag tro :D

Anonymous said...

FY BUBBLAN VAD COOOOOLT :=) KARIN

Anonymous said...

Vilken cool och inspirerande blogg!!! Kul att ha hittat hit!!!
Hoppas det är okej att jag länkar, vill ju inte tappa bort den här bloggen.
Kommer tillbaka, var så säker....

http://rosalucia.bloggagratis.se

Anonymous said...

Självklart bara kul att ni uppmärksammar och länkar till vår blogg!!

kärlek/brunaluna

MiA said...

Gillar!!

J said...

är det ni som klätt lyktstolpen utanför bagarmossens tunnelbana?

Anonymous said...

Hej. Jag heter Fredrika och håller nu på med ett projektarbete tillsammans med tre kompisar, vi gör en Stockholmstidning som vi sedan kommer att publicera på Internet. En artikel handlar just om Konst i Stockholm och då vill vi uppmärksamma gatukonsten. Jag undrar därför om jag får skriva om er blogg och ta med någon bild i tidningen? (jag misstänker att ingen kommer att läsa vår tidning men tycker det skulle vara kul att skriva om i alla fall)
Har därför några frågor;
1. Varför håller ni på med knitting? Är det bara för att göra gatan vackrare eller är det för att framför något budskap?
2. Hur länge brukar era virkningar sitta uppe innan folk tar ner dem?
3. Hur mycket tid lägger ni ner på er knitting?
Om ni har lust så svara gärna till fredrikabladh@hotmail.com. Skulle uppskatta det :)